ge mig alla tips ni har!!

 
Sitter och klurar på en shoppinglista som jag ska försöka att gå efter i USA.
För er som inte är med i svängarna åker jag till USA // Chicago på fredag och är borta i 10 dagar.
Så hörrni, alla ni som har varit i USA. GE MIG TIPS!!! vad ska jag köpa? vilka affärer rekomenderar ni?
Allt ni har vill jag att ni delar med er av för jag har verkligen noll koll. Converse och jeffrey skor.
De är det jag har skrivit upp, samt vs parfymer och underkläder. NU VILL JAG ATT NI KOMMENTERAR
 

Tack på förhand!! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej :) jag tycker du ska satsa på Forever 21. Det är den bästa affären som finns och bra pris är det också! Fin blogg :)

2012-07-10 @ 13:42:26
Postat av: Anonym

Second Hand och märkeskläder är ett bra tips. Märkeskläder är väldigt billigt där :D

2012-07-10 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide