det är ingen vanlig dag! hurra hurra hurra

 
 
 
Min fina Paulina. Kommer så väl ihåg din första dag i kunskap. Jag vet inte varför
men på något sätt så visste jag faktiskt att vi skulle kunna bli riktigt bra vänner och rätt det hade jag.
Eller det hoppas jag iallafal?.. Hmmm?...

Du är en sån glädjespridare och söt som en kladdkaka så jag önskar jag bara kunde 
äta upp dig och aldrig mer kunna bajsa eller kräkas så jag alltid hade dig med mig.
Haha förlåt för de fina orden. Även fast vi inte ses så värstans ofta för att vi bor en bit
ifrån varandra och för vi är såna upptagna flickor så vet vi iallafall att det är vi två.
Vi kan lita på varandra och vi vet att vi alltid ställer upp för varandra.
Du förstår mig så otroligt bra och vi hör verkligen ihop, jag är så glad att du bytte skola
kan man lungt säga! Klantig och lite smått blåst är du ibland men jag gillar dig ändå, hihi.
Vill bara lägga mig ner och gråta nu för att vi inte kommer gå på samma skola i
fortsättningen men tack och lov har vi detta sommarlov och tiden i Spanien på oss!! AAAAH
Och sen efter såklart, du och jag Pauli, du och jag. T ♥ P = 4ever
Tack för att du flög in i min värld och okej jag ska inte äta upp dig för du finns 
ju faktiskt iallafall i mitt hjärta och i mina tankar. Jag får klara mig med det helt enkelt.
Grattis på födelsedagen, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Hannah ♥

Jättefin blogg :)

Kram Hannah ♥

2012-07-04 @ 12:38:24
URL: http://danshannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide