2012-07-23

 
 
in saugatuck
 
Tänkte att jag skulle skriva en liten sammanfattande text om min resa.
35-40 graders värme varje dag, mycket shopping. Träffat släktingar jag inte visste fanns
och skrattat en hel del. Vi gjorde en 3 timmars lång bilresa till Saugatuck där vi övernattade
en natt också. Åkte och kollade på sanddynorna som var enorma och badade i den underbara
sjön som heter lake michigan. Vi har också varit inne i chicago city 3 gånger.
Det måste ha varit dom 3 bästa dagarna också. Jag blev helt förälskad.
Vi gjorde en båttur som tog oss runt alla höga skyskrapor, det var underbart!
Fick lite transformers känslor också då jag vandrade runt på gatorna där dom spelade
in den senaste filmen samt såg massvis med lastbilar som påminner om Optimus. 
De ni, det kallar jag ballt. Water Tower, en stor galleria där du hittar i stort sett alla
affärer levererade och gjorde så att jag nu äger ett på Jeffery Campbelle skor.
Victoria Secret gör så att jag luktar gott och snygga kläder från usa ersätter mina
svenska vanliga kläder som alla ni andra också har.
Jag kan säga att jag lever och mår riktigt bra iallafall. Saknar värmen lite för mycket
men det är även riktigt skönt att vara hemma igen. Omställningen av dygnet är dock det jobbiga.
Var vaken i 35 timmar igår vilket resulterar i att mina påsar under ögonen är enorma idag.
Men det är så de ska vara, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide