this is me



Tänkte ta och presentera mig, för er som inte känner mig och för er som kanske
trodde att ni kände mig. Men här kommer lite fakta om just precis bara mig.
Jag är född den 15 mars, på västerås sjukhus.
Mamma: Nina och Pappa: Tommy
Vid 1½ års ålder dog min pappa så fram till jag var 5 ½ var det bara jag och mamma.
Vi bodde från min födsel på min farfars gård lite utanför Heby men flyttade efter
pappas bortgång till sala där jag gick på dagis och började mitt liv.
Men som sagt vid 5½ års ålder flyttade vi till Bärby (precis utanför Vänge)
när mamma träffade Nicke. Jag började i skolan i vänge och lärde känna nya
människor. Vid 9 års åldern fick jag min första lillesyser Felicia och med åren
kom det två till (Emmy och Max). Men innan dom två kom hann vi flytta till
ett väldigt väldigt fint hus som Nicke byggde från grund och botten med sina egna händer.
Men från och med oktober 2011 bor jag som sagt i Vänge city med min älskade mamma
och mina tre syskor (som är här varannan vecka). Livet rullar på.
Jag har väldens finaste vänner och jag känner mig verkligen bekväm när jag är med dom.
Visserligen har 2012 varit en tuff start men det va för det bästa och trots en stor nedgång
känner jag mig lättad och gladare än någonsin.

Men nu lite mer till mig och hur jag ser mig själv vara som person.
Störstadelen av tiden av dagarna är jag ganska glad. Jag har visserligen mina
upp och ner gångar men att skratta så man får träningsverk i magen och kinderna är
det bästa som finns.
Jag är stark som perseon, det måste jag erkänna och jag tar oftast inte åt mig av
vad folk tycker om mig för jag anser att de är vad jag själv tycker om just mig som är
det viktiga. Självklart kan jag lyssna och vara uppmärksam om vad andra tycker
och jag respekterar deras åsikter men om jag inte håller med tänker
jag inte exempelvis ändra mitt utseende eller personlighet för att någon inte gillar det.
Jag har bra självsäkerhet och hatar när folk klagar på att man är ful.
Fick exempelvis en kommentar om att jag hade tjocka armar och vet ni vad.
Jag bryr mig inte ett skit om att du tycker det :)

Intressen
På fritiden när jag inte är i skolan ägnar jag tid åt kompisar, fotboll,
partyn, shopping och att fotografera. Jag älskar inpirerande saker som gör en glad
och att besöka olika kulturer samt mode.
Favoritämnen i skolan: Svenska och SO

LOVE
Cholklad
Ärliga personer som står för vad dom tycker
Shopping
Lukten i tvättstugor
LMFAO - I'm sexy and I know it
The Vampire Diaries
Grönt
Sommar
Vintage

HATE
Fisk
Senap
Kebab
Kyla
Ankor
Sara Varga - Spring för livet
Fötter
Känslan när man har panik för man inte har några kläder som är användbara

ÖVRIGT
Ja nu har ni fått ett litet smakprov på vem jag är och vad jag gillar osv.
Men de finns även andra saker som ni kanske inte visste.
Jag är kristen, inte så att jag går i kyrkan varje söndag men när jag är hemma
hos min farmor går vi alltid till kyrkan vilket jag älskar men annars ber jag dagligen.
Jag är ständigt pank, pengarna tar slut så förjävligt fort.
Jag hatar svenska språket, det är så himla ful.
Så fort jag har råd tänker jag ta första bästa planet till USA och leva livet där.
Innan jag dör ska jag också ha bockat av saker som jag har på en innan jag dör lista.
Bland annat att hoppa bungy jump och simma med hajar.
Jag har svårt att sitta still när jag måste och har ofta spring i benen.
Jag har gröna ögon med en touch av brunt.

Ja de var väll lite som ni kanske inte visste. HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide