lördag




Hej!
Igår spenderade vi tid i Amandas lägenhet tillsamans med Edward, Manfred och Lasse.
Inte så mycket mer med det, vi hade kul. Dom drog någon gång och då kom
Paul och Melvin dit istället. Kvällen avslutades med Pirates of the Caribbean
och så somnade vi väll vid 4.
Drog hem med bussen 2 och sen dess har jag bara hunnit med att käka och kollat
på ett avsnitt av Jersey Shore. Skulle behöva plugga men jag är så förjäkligt
trött och det känns som att jag ska ramla ihop när som helst så jag
hoppar nog faktiskt över det.
Peace out


Kommentarer
Postat av: Amanda

Enkelt. Jag gillar´t!

2012-01-08 @ 18:48:58
URL: http://sunmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide