svenska nationella ✔



Hello
Sista delen i svenska nationella blev idag avklarat! Satt och skrev hela tiden och fick lite
små panik när det bara var några minuter kvar men tack och lov hann jag.
Eftersom att jag fortfarande är sjuk så åkte jag hem efter att jag käkat lite i skolan
och sedan dess har jag myst under mitt täcke i väntan på att mina underbara vampire diaries
avsnitt från säsong 3 ska laddas klart. Men det känns skönt att svenskan iallafall är klar
och jag är nöjd med vad jag har presterat trots att jag varit sjuk, mer än så kan jag inte göra.
Imorgon blir nog också en hemma dag för mig, utan en tur in till stan. Tack och lov.
Känner mig öm i hela kroppen, ni vet den där käslan man får när man har feber..
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

SV: Sötis! :D

2012-02-09 @ 17:53:43
URL: http://awagardi.blogg.se/
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Var gärna med på min veckans blogg tävling :)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-09 @ 21:25:59
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide