PARTY IN THE USA





t-shirt carlings for men

Jag myser runt i min älskade tröja som jag saknat lite mycket då den har bott hos
Astrid ett tag. Men nu är den hemma igen och välanvänd kan jag lova att den kommer bli.
Har iallafall varit i skolan idag, sov hos Paulina igår och hade trevligt med den sötnosen.
Fick lite sovmorgon och sen drog vi till skolan. Glömde totalt bort att vi hade idrott idag men
kläderna löste sig till slut tack vara Julia. Puss på dig
Benen skakade efter idrottspasset, vi skulle få planera ett styrkepass i grupper och
ja vårat var jobbigt, väldigt jobbigt! Förmodligen kommer jag ha träningsverk imorgon iallafall.
Nu sitter jag hemma, skulle åkt in till stan för att på gå GUC öppet hus men jag kände inte
suget av att strosa runt där forever alone så jag stannade hemma istället.
Musik blir min kvällsaktivitet istället, tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide