bra tips

 
För inte så längesen började mamma sälja Aloe Vera produkter. För mig är detta är stort plus då
även jag har fått använda produkterna samt att vi nu för tiden har väldigt mycket där det står Aloe Vera på.
Den gula dunken dricker jag av varje morgon. Två/tre klunkar är vad mitt dagliga intag består av. Syftet med den 
är att rensa ur all "skit" från kroppen och göra en piggare. Har ni druckit den i 2 månader och resultat
har jag fått! Nummer 2 på bilden är Aloe Veras tandkräm. Har du t.ex. mycket tandsten tycker jag verkligen 
du ska börja använda denna. 3an är nog den som jag tror är vanligast och som ni kanske känner igen.
Aloe Vera gelly. Perfekt vid solbrännor, myggbett och efter man bränt sig på brännässlor. Det är även en 
bra återfuktningskräm samt ett bra läkemedel om du har halsont(!!) Då ska man ta lite av gelly:n och 
smörja långt in på tungan. Detta ska tydligen hjälpa mot halsont fast än så länge har inte jag testat detta. 
Nummer 4 är däremot något jag använder av ganska ofta. Denna är toppen när man har ont någonstans på kroppen.
5 och 6 är inget mindre än shampoo och balsam. Toppen och mina nya favoriter i duschen.
Sist men inte minsk är ARGI burken som är ett pulver som man varje dag ska dricka/strå över flingor osv.
Resultatet av det är pigghet och energi, även denna har jag inte testat men ska göra det nu när jag i
januari kommer köpa ett gymkort! Aloe Vera har även super bra smink som jag använder. Pudret är gr8!
Mer om Aloe Vera och alla deras produkter (förmodligen men lite bättre förklaringar osv) hittar ni här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide