three little birds

 
spanien 2012

Hola! Ni trogna läsare har säkert märkt lite ändringar på bloggen. Nya bilder i header och lite
fler bilder som ligger i menyn. Hoppas ni tycker om det! Kännde att jag behövde ändra något så
dåhär får det se ut ett tag framöver! När jag ändå är inne på förändring och spanska kan jag meddela
att jag förmodligen kommer byta språk från franska 3 till spanska 1 nu på gymnastumet.
Franska är verkligen inte min grej och jag har ingen användning för den samt att jag hatar franska!
Och då menar jag verkligen hatar det. De var väl allt jag hade att komma med idag. Ska duscha nu,
sen sova som en prinsessa i min underbara säng som jag älskar och kommer alltid göra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide