feeling stupid



Hola! Spanska 1 är fixat så nu väntar två lektioner i veckan med spanska. Känns såååå
mycket bättre så nu kommer jag inte behöva lida mig igenom franskan. 
Idag i skolan har vi väl inte gjort något intressant som ni behöver veta. Det ända jag kan 
meddela är väl att jag på måndag ska spela boll med klassen i en turnering som katte anordnar.
Vi ska krossa alla andra så jävla hårt!! 
Efter skolan drog jag och solade i 18 min, all min färg är helt klart borta så behöver lägga
på lite nytt inför skolfotot på fredag.. Nu ska jag plugga.. har matte tills imorgon vilket inte känns så
bra med tanke på resultatet på matte diagnosen vi hade också. Haha de måste ha varit dagens skämt.
16 av 40. WIHO. Jag skyller på att jag är trögstartad efter sommaren. Ska dö lite nu.
Kan bjuda på en bra låt för att muntra upp denna tisdagskväll. Ciao
'
One more night - Maroon 5
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide