22.40

 
ett par nya älsklingsskor som jag införskaffade mig i Spanien
 
Hola amigos! lite trött, mycket nervös, beslutsångest, panik känslor och fräsch är så
jag känner mig just nu. Träningen gick bra, skönt att komma igång nu efter sommaren igen!
Har sen jag kom hem hunnit duschat och sen stått framför spegeln någon timme för
att prova kläder inför morgondagen. Vet inte vad jag ska ha på mig och jag blev inte klokare efter
att jag provat i stort sett hela min garderob heller. Så tar väl det första bästa jag hittar imorgon.
Skönt att vi börjar halv 11 iallafall så jag inte behöver stressa och få stora påsar under ögonen för
att jag måste gå upp klockan 6 iallafall! Ska försöka få min skönhetssömn nu.
Och sen vill jag önska ett stort lycka till till alla som börjar gymnasiet imorogn! Och till er
som börjar i Katedral, vi ses dääär! Ciao

Kommentarer
Postat av: Kim

fin blogg du har :)

2012-08-15 @ 23:03:53
URL: http://kiimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide