someday





Godkväll! första dagen avklarad, inte så svårt eller jobbigt då det ända jag gjorde va att sitta
i ett rum med mina vänner. Cool jag är som inte jobbar. Nej usch och fy på mig.
Men hade verkligen ingen ork så det fick bli som det blev. Efter skolan drog jag ner mot stan,
träffade Manfred och Lasse. Vi åkte till lager 157 en snabbis för att köpa en skjorta till Manne boy.
Sen vidare ner på stan då jag fick hoppa in som någon slags rådgivare. Valde ut lite kläder till
Manfred så nu kommer han bli snygg! Jag känner mig duktig :)
Hittade även en bikini till mig själv, super duper fin var den och inte speciellt dyr heller.
Det kommer nästan bli mitt sista köp den här månaden. Har en sak till på "att köpa" listan
som måste bockas av. Sen kommer jag vara pank ända fram till sommaren. Känns ju bra.
Men ändå värt så jag kan shoppa och göra roliga saker i sommar. USA och Spanien väntar ju
så då skulle det vara positivt om jag hade pengar. Right?
Jaja, nu sitter jag iallafall och äter choklad, tycker lite synd om mig själv och lyssnar på musik.
puss på rumpestumpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide