söndag



Texten är skriven av Hanna & Tilda

Hello! spotify är på samtidigt som jag skriver för fullt, både här på bloggen och
på allt skolarbete! BoF uppdraget är äntligen klart, nu ska jag gå över på ämnet
so där vi ska göra en egen religion. Har redan börjat lite men nu ska jag skriva en
löpande text också. Sen ikväll måste jag duscha och planera vad jag ska ha på mig
på skolfotot imorgon! Ska åka till amanda lite senare för att låna en skjorta men sen
har jag inte den blekaste aning om hur jag ska se ut. haha egentligen tycker jag det
är lite k bry men men, det är bara en gång om året så. Satsar nog iallafall på lockigt
hår hade jag tänkt :) Men det här inlägget får nog bli det sista för idag. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide