I´m here again



Hej! mitt internet har varit ur funktion i över 2 hela dagar så därför har jag inte
bloggat något. Däremot har jag använt mig mycket av twitter som jag för övrigt
gör varje dag så om ni vill följa mig där skriv in TheresBergstrom och klicka på sök
så borde jag komma upp! :) där får ni mer uppdatering i lite mindre texter.
Men vad har hänt dom här dagarna då? Jo jag har umgåtts med mina underbara
vänner här i vänge och i söndags spelade jag våran sista seriematch för säsongen
med en påbörjad förskylning. Måndag var det skola igen men jag åkte hem någon
gång efter lunch för jag mådde verkligen inte bra.. FML kände jag då.
Så där är jag nu också, hemma med känslan FML och jag är så uttråkad... usch jag
hatar att vara sjuk. Men ska gosa ner mig under täcket och kolla på någon bra film.
Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide