cinéma





Torsdag eller nej det är ju faktiskt fredag men men. Efter plugget chillade vi hemma
hos Agnes (börjar bli standard nu), sen vid åtta tiden drog vi mot stan för att möta
upp resten av gänget. Bio time var på schemat, kändes lite konstigt att gå på bio en
torsdag men vi har långhelg så herregud va skönt det ska bli! Dock kommer mycket
tid gå åt till att packa för nästa helg FLYTTAR jag! :D annars har dagen varit
väldigt händelserik, både på det posetiva samt det negativa sättet. Nu ska jag
bara mysa här hemma med mig själv och vänta på bättre tider. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

va tyckte du om filmen?

2011-10-01 @ 12:21:06
Postat av: Theres

Hej! jag tyckte den var riktigt bra, skönt var det också att gråta av sig lite. Sorglig men väldigt bra film! :)

2011-10-01 @ 17:43:53
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide