no it´s sunday







Hej hallå! Igår kväll vid 7 tiden färdades jag med bussen hem til Tilda.
Fick god mat som bestod av tacos och sedan blåbärspaj till eftrrätt! MUMS
Hade super trevligt, busade lite och dansade som tusan. Drog där ifrån rätt
så tidigt och sen vidare till ramsta och Manfred´s house. Där befann sig även
Lasse, Henke och Amanda. Myspys. Stockholm boogie blev våran tidsfördrift och
vid halv 4 slocknade jag. Har varit hemma i nåra timmar nu. Lyssnat på musik och
ätigt rispuffar i choklad, så jäkla gott! Ska snart sätta igång med packningen till
Falun, motvilligt ska tilläggas. Ät så ikke taggad på en helvete där uppe...
För er nya som inte har hängt med så länge så åker vi i kunskapsskolan till
Falun för att ha slöjd, hkk och bild för vi inte har tillgång till såna lokaler här hemma.
Detta gör vi 1 eller 2 gånger om året i 5 dagar per gång. Vissa har varit roligare än
andra. Men nu känner jag verkligen att jag inte har någon ork eller lust att åka dit.
Så jag önskar jag kunde stoppa tiden och låta den stå still eller att jag kunse spola
fram den till fredag kväll nu. Det skulle inte vara helt fel! Herregud vad
jag har skrivigtpå nu. Texten blev lång som satan.
Kul att ni orkade läsa ända hit men nu får det räcka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide