I´m back

image description

Nu är jag här, tillbaka i verkligheten och ska försöka få allt att rulla.
Uddateringen blev värre än va jag tänkt mig men ni fick en förvarning
iallafall. Under helgen har jag flyttat som jag tror dom flesta redan
förstått. Bor nu alltså i vänge city bland alla coola människor.
Är långt ifrån färdig med mitt rum för er som undrar men under höstlovet
kommer vi försöka renovera så mycker vi bara kan och fixa massor.
Tack och lov så är det bara cirkus 2-3 veckor dit så jag ska nog stå ut!
I måndags tog jag ledigt ifrån skolan också för att få mer tid här i
nya lyan vilket behövdes! men annars rullar väll allt på som vanligt.
Och juste jag lovade er en video på mitt förra hus, den finns klar och
så men videofy.me är inte så villiga att sammarbeta just nu men den
kommer upp så fort jag får igång det! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide