don´t forget me



Hej sötisar, musiken spelas på youtube (såna här dagar hatar man spotify)
samtidigt som mar om mer saker hamnar i flyttlådorna. Är uppe i min tredje låda nu
och sen ska jag faktiskt försöka sätta stopp. Ska rensa bort så mycket skit som jag
bara kan och börja om på nytt i mitt kommande rum! Vet på ett ungifär hur jag vill
ha det nu, problemet är bara att jag måste köpa mycket nytt.. Stackars plånboken.
Annars då? Jo livet rullar väll på, oavsett om man vill eller inte. Igår var jag med
finfint folk. Övernattning hos Wille blev det också, mysigt att umgås med bästisarna.
Vaknade och drog tidigt för jag skulle packa... Hej jag kommer vara osocial dom
två kommande helgerna, fast det är de faktiskt värt. Imorgon tänkte jag fixa
ihop en video på mitt hus också så ni får se hur jag bor nu och sen lite
senare i livet ska jag fixa en video på dit vi flyttar nästa helg.
Det låter inte så dumt va?? ;)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! jättefin blogg måste jag bara säga!



Sen undrar jag om du skulle kunna vara med på min frågestund på min blogg :) hade varit jättesnällt om du kunde slänga in en kommentar och fråga något :) http://intefilles.blogg.se/2011/september/fortsatt-fraga.html#comment kram

2011-10-02 @ 00:32:45
Postat av: Maja-Sassi

Fin blogg du har! :)

2011-10-02 @ 13:59:04
URL: http://halfway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide