today I don't feel like doing anything





Hej hallå! en i stort sett död Theres sitter här, skrivandes och försöker hålla
ögonlockan öppna. Gårdagen spenderades hemma hon Jonathan med 3 boys till.
En halvtimmes sömn, det låter lockande va? ;)
Massa filmer, energidrycker och skrattande killar är inte en  sån bra kombination
om man vill sova. Men jag hade suoer duper trevligt så ska inte klaga.
Har tagit en 4 timmars powernap sen det att jag kom hem och nu är jag bara
tröttare... hade hoppats på motsatsen men nej sånt verkar vara onödigt.
Ska chilla här ett tag nu, i mammsen sköna säng. Lyssna på musik och kolla på
vampire diaries, sen ska jag sätta igång med att få upp färg på väggarna inne i
mitt rum! Som jag har längtat! Bye

Kommentarer
Postat av: Elina

Jätte fin blogg! Gillar headern starkt :D

2011-11-05 @ 18:02:54
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2011-11-05 @ 22:06:47
URL: http://fromdaystoyears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide