It hurts when people you can't forget, forget you



bild ifrån förra hösten

Hej! först vill jag börja med att be om ursäkt för två dagar utan uppdatering.
Har inte riktigt haft ork eller tid att blogga + att jag lider av en liten bildbrist.
Idag hade jag iallafall so prov som var förvånandsvärt lätt, dock så var det
bara ett G prov vilket jag inte äns visste om så hade pluggat på VG och MVG
nivån också som vi skulle diskutera om nästa vecka. På eftrmiddagen
så kände jag mig inge vidare så jag åke hem sisådär 1 ½ rimme tidigare ifrån
skolan. Deckade så fort jag kom hem och har sovigt rätt så länge.
Tror jag har feber och börjar bli förskyld, kan det bli bättre?
Ska unna mig en kopp te och ta en alvedon snart.. Ha en bra torsdagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide