Första advent

Hej! Kom hem vid halv 2 tiden idag ifrån Henke. Film mys med läskiga filmen paranormal activity + den alltid fungerande never back down. Trevlig trevlig! När jag kom hem bänkade jag mig framför tv:en och där har jag väll varit i stort sett resten av dagen. Nu ska jag snart ta och röra mig mot duschen och sen försöka sova i min sköna säng. Och ja förresten så är det ju första advent för tusan! Känns overkligt att det snart är julafton men en bättre advent går inte för snön faller utanför fönstret just precis nu! Och idag invigde jag mina smaklökar att få känna saffran smaken i lussebullarna för första gången i år! Det va ju nästan för underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide