fixat & trixat











Hallå där! pustar ut och chillar efter att ha slipat hela rummet. Till sällskap drog
jag hit astrid för att göra det hela mycket roligare! Vi såg ut som två små vita
troll när vi var klara! Sen slog vi oss ner i soffan med en varsin bulle samt ett
glas mjölk och kollade på Green Street Hooligans, en mycket bra film som jag
kan rekomendera till er alla! Asta pasta drog vid halv 6 tiden kanske och sen dess
har jag hunnigt med att käka och dammsuga mitt rum som var rätt så vitt... hehe
Snart kommer min morbror hit, lite hjälp med sånt där som jag och mammsen inte
fixar. Det kommer bli super duper bra! Ha en bra kväll. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide