2011-11-24



Godkväll! dags för mig att krypa ner i sängen och sova ut inför imorgon.
Äntligen fredag, som jag har längtat. Ska sova sova sova då och bänka mig
framför idol! Längtar oerhört mycket till en egnetligen helt urtråkig kommande
kväll då jag inte ska göra någonting speciellt... Men jag är glad ändå!
Idag var det iallafall skola som vanligt och efter det drog jag ner på stan
med Frida ett tag tills det att hon skulle iväg. Sprang runt själv och
letade efter saker att köpa och lyssna på detta. Theres Bergström hittade
inget speciellt. Hon spenderade inte en ända krona. Värt en applåd tycker jag.
Fast dock la jag undan världens finaste klänning enligt mig från indiska som
jag ska införskaffa imorgon när pengarna rullar in! Härligt att få känna
känslan av en belöning efter flera timmars arbete! Så ja kanske är det därför
jag längtar så mycket tills imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide