I´m just came to say hello



pic; me

Godmorgon sötnosar! Ny duschad för en skoldag. Härligt, eller nej
egentligen inte. Plus att duschen inte gör mig fräch då jag inte rakat benen
på allt för länge. En dejt med Astrids epelator väntar nämligen förhoppningsvis
i veckan. Aj aj aj känner jag just nu, är det någon av er som provat de någon gång?

Nu ska jag äta frukost och sedan fixa till mig så gott de går, håret får bli uppsatt idag
på grunt av mitt avtal med mig själv - inte platta håret!
Är så jäkla stolt över mig själv, i över en vecka har jag varit utan! om jag fortsätter
såhär kommer det nog bli toppen resultat (hoppas jag)

Vi hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide