surprise















bilder från idag!

Hej! för er som hängt med i svängarna kanske ni visste att jag skulle
träffa astrid och amanda idag :) men ni ser kanske att vi är några fler? right
astrid fyller nämligen år på måndag, 14 år så hon blir fjortis ;) så jag och
amanda bestämde oss för att fixa en liten överraskning till henne!
igentligen skulle jag ta det här på ett videoinlägg men videofy.me ville
inte sammarbeta idag så ni får klara er.. :( men vi bjöd iallafall in julia
och kajsa också så vi hade fixat fika o jag hade bakat kladdkaka och när
astrid väl kom slängde vi in julia och kajsa i amandas garderob. hehe busigt!
när astrid kom satt vi och pratade ett tag och sen säger amanda (enligt planen)
- jag köpte en ny tröja i onsdags :)
astrid - aha :) få se?
amanda - den hänger i garderoben
så astrid går till garderoben och när hon öppnaar hoppar kajsa och julia ut
vilket hon verkligen inte var beredd på så hon blir jätte chockar och hoppar
till o skriver, haha ni skulle sett hennes min! men sen fika vi och kollade
på film vilket var jätte trevligt! astrid fick även en lampa av
mig och amanda som är uuuuuuursnygg!!
ja där har ni min dag, nu är jag hemma och slappar, orvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide