tisdag



tröja farfars, leggings ellos

Hade verkligen ingen lust att fixa något speciellt eller så idag så slängde
bara på mig en urskön tjocktröja o ett par leggings! inte det snyggaste men
de funkar. skolan va väll bra o så :) sen hade vi idrott och då spelade vi basket.
vilket träningspass alltså! jag har världens sämsta kondition pga att jag bara kört
fotboll en gång under hela vintern.. men jag har verkligen ledsnat speciellt nu
på vintern när vi är inomhus, jag vill komma ut i friska luften!
åh tänk att springa på grönt gräs igen! herregud vad jag saknar det.
så jag ska kanske ta och köpa ett säsongskort på friskis nu tills sommarn!
ni vet beach 2011 väntar snart bakom hörnen! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide