sista mars



härlig bild på mig samt två riktigt saknade tjejer!

Hey
sweeties! sitter här nu och gör i stort sett nada. Det blev ingen träning
för mig ikväll pga att jag och amanda inte hitta någon skjuts och vi orkade
inte sitta på bussen i sisådär sammanlagt en timme. Så vi sruntade i det. busigt
Ska snart kolla på någon bra film I guess och ja råka somna till den låter inte
heller så fel. Tror det räcker med bloggen för idag faktiskt men ni vet
att jag återvänder imorgon på min lediga dag, 1 april är ett väldigt jobbigt datum
så är glad att vi är lediga. Kanske skriver någon rad om varför det är de imorgon
för just nu orkar jag inte tänka på det... Nej nu blev jag lite deprimerad så
ska sluta här punkt godnatt

Juste grattis till WILLE som fyller 15 år idag!

Kommentarer
Postat av: My

Söta!

2011-04-01 @ 19:35:32
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide