onsdag









dagens outfit: blus vintage, jeans jacka h&m, sjal egypten

Hej vackra människor! sitter här som en säck potatis och små äter lite
pepparkakor samtidigt som jag försöker redigera lite bilder..går väll sådär kan
man säga... är värst amatören när det gäller sånt så egentligen ska jag väll
låta bli men nej jag måste bara prova lite... haha
Skolan har varit rikitgt bra idag då jag stolt kunde lämna in min so uppgift.
Sen hade vi bild i två timmar som var rikitgt kul, är även en riktig amatör i det med
men vafan det är fortfarande kul och det är ju de som räknas!? Dock glömde
jag lämna in idrotts uppgiften... obs!

Kommentarer
Postat av: viola

vilken fin blus min fina kusin :)

2011-03-23 @ 20:26:40
URL: http://vaajowla.blogg.se/
Postat av: Theres

tackar! :D

2011-03-23 @ 21:12:40
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide