my dream is to fly to amerika right now



drömmen...

Sitter och drömmer mig bort just nu.. och självklart går tankarna
ungifär såhär: JAG VILL TILL USA! det är verkligen det ända
som jag vill just nu och nu har en i min skola sökt in till att bli
utbytesstuden också... buuuh jag vill också!! antingen ska jag också
göra det fast plånboken kommer verkligen inte klara det eller så fortsätter
jag vänta o drar så fort jag har gått ut gymnasiet och pluggar på
universitetet där, men åh det är flera år dit :(

Just nu laddar jag inför finalen av melodifestivalen, har inte
haft full koll som jag brukar ha så märkte nu att en av mina föredetta
idolfavoriter är i final! :D The Moniker eller Daniel. heja heja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide