åh drömmen...



Hej! idag va skolan rätt så lugn, skulle ha no prov på fredag men det
blev framflyttat till onsdag så det firade vi lite med att chille lilla lite!
sen efter skolan drog jag ner till stan med tildis och vi kikade runt lite :)
hon drog vid kanske halv fyra o då gick jag till subway o käka! mums
köpte även en ny vit skjorta på cubus för 149 kr! super härlig o fin
vid halv fem kom amanda o vi gled runt på stan ett tag! ja det va min dag de..
nu är jag helt slut så ska kolla på desperate housewives tillsammans
med en kopp te! puss & kram


Kommentarer
Postat av: frida

sv: snart hoppas jag.. men måste få till inspelningen först.. :)

2011-03-02 @ 20:13:27
URL: http://fridasvedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide