svar på kommentar

LINDSHE:
Har du smakat Ben and Jerrys någon ggn? (Det har väl alla? :) hihihih...)
Har du någon favoritsmak eller någon smak du kanske avskyr? :D PÖSS!

svar:
Hej! ja sjävlvlart har jag gjort det! åt faktiskt en idag... och om du menar
inom Ben and Jerrys smakerna (som jag förmodar) så måste jag säga
att min favorit smak är Chocolate Fudge Brownie och Cookie Dough
och den som jag avskyr eller nja de är att ta i men iallafall inte tycker om
så mycket får nog bli Fairly Nuts.
Kram

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

grymt tjejen! ;D



yesh,. fairly är ju riiktigt god ;D tkte inte om chuney monkey så mkt.. mssa äcjliga nötter :(

2011-06-17 @ 11:53:34
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide