röd dag



Hej! nu är jag hemma och tar det lugnt, käkar popcorn och har det bra!
Snart ska jag kolla på någon film, tror de blir favoriten Pearl Harbor men vi
får se :) imorgon hoppas jag på sol och lite mindre vind. För då ska jag stekaaa
fast lite domar träning behöver jag också beta av då jag ska döma på den
så kallade Hagby cupen på lördag & söndag. Fotboll hela helgen men det
gillar jag! och på måndag är det match för min del, hoppas min sträckning
bättrar på sig bara! just nu gör det förjävligt ont but that´s life.
Nu ska jag inte babbla på för mycker utan istället önska er en bra torsdag kväll.

puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide