nationaldagen



Hej! har kämpat med ett inbjudningskort ända sen igår kväll men nu
är jag äntligen klar! för er som undrar är det till min konfirmation den
19 juni! Så nu ska jag bara skicka ut dom och sen kan jag bocka av
det från att göra listan. Snart är det match som gäller för min del
så ska äta och sen på med fotbollsgrejerna! Det är väll så min dag ser
ut, har inget annat planerat, imorgon är det skola igen men det glädjer mig
att vi får sommarlov på torsdag kväll! Så jag tror nog jag står ut!
Har KS-kampen imorogon då vi ska möta den andra kunskapsskolan i olika
grenar/sporter vilket är mycket roligare än en vanlig skoldag! Nej nu ska
jag sluta babbla, kramis

Och juste idag hissar vi flaggan för vårt vackra Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide