Hakuna Matata



Hej! har proppat i mig lite kladdkaka och nu lyssnar jag på lite
lejonkungen låtar för det är så jäkla bra att jag bara vill gråta.
Lejonkungen måste vara bland de bästa barnfilmerna som finns,
jag blir nästan sur för att de inte gör bra barnfilmer längre utan att de
bara är massa våld och ja jag vet inte vad. Nej jag säger såhär
det var bättre förr!

Men nu tänkte jag nästan ta och stänga ner för idag, sängen lockar
lite för mycket och ännu en god natts sömn låter väll ändå inte helt fel?
Imorgon väntar hårt jobb inför min konfirmation på söndag, men
enligt väder prognosen kommer det regna så då kommer allt bli
förstört, så snälla snälla snälla gud ge mig solsken och värme på söndag. Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide