back on track





Hej! ni har fått stått ut utan uppdatering lite väl för länge men nu är jag
här, skrivsugen och på bra humör! Har haft fullt upp hela helgen så
därför har bloggningen legat på zero. Har nämligen varit domare på
den så kallade Hagby cupen som är en gång om året. Så under lördagen samt
söndagen har jag varit där och dömt 5-manna matcher. Det var så att säga
premiär för mig att blåsa igång en match men jag klarade mig igenom det
och skämde ut mig lite men sånt händer. Sen rullade det på och ja nu känner
jag mig rätt så säker, var nervös som attan i början! Har även sovigt hos amanda
då och vi har mysigt, ätigt och busat som vanligt. Tagit kort som ni redan vet
och ja haft det toppen! OCH vädret har varit med oss i helgen också, kan det bli
bättre?....NEJ! :D nu är jag hemma och vilar, vilket verkligen behövs.
Imorgon väntar nämligen en tuff match som jag ska spela, inte döma

Ha det gött så hörs vi senare, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide