mot stan



Hej! bad update I know men har haft det så roligt dom senaste dagarna så
har inte haft tid eller lust att blogga! Men nu är jag här, skriv sugen och
redo för en tur till stan! Ska träffa min söta saknade vän Kajsa.
Vi ska gå igenom rean och sen väntar ett bio besök som egentligen skulle
blivigt av igår kväll 00.00 om det inte hade varit fullbokat.. :(
Och ja jag pratar självklart om Harry Potter. Så nu ska jag ta och stänga ner
och ta bussen till stan i detta fina väder. Har klippt till en vanlig t-shirt som
ni kan få se senare. En liten sneak peak har ni på bilden här ovan.
Ha en bra dag, PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide