söndag



halsduk barcelona, linne h&m, shorts h&m, skärp h&m

Åh allt har i stort sätt gått fel idag.. det är hemskt. mitt vackra linne
(se bilden) har blivit missfärgat pga mina rätt så nya cheap monday
jeans så jag måste köpa ett nytt vilket jag igentligen inte har råd med
för pengarna försvinner tillräckligt bra ändå! men jag kikade in på videofy.me
idag o ska nog ta och satsa lite mer på bloggen faktikst. fick ju en fråga
på frågestunden där någon undrade om jag trodde
att jag skulle bli en stor bloggare och efter det har tankarna bara rullat iväg.
men vi får se!

Ha en fortsatt trevlig söndag! min fortsätter nu med solsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide