MINA EFTERLÄNGTADE JEANS + LITE TILL



jeans cheap monday 400 kr






armband kappahl 40 kr/st





kjol indiska 99 kr

var som sagt in till stan och hämtade min klänning från paulina, ska ha den
imorgon på farfars begravning. sen gick jag på stan för att leta jeans och
visst kändes det lite jobbigt att ge bort 400 kr men vafan de är igentligen billigt
för jeans? plus att jag behöver dom!  sen hitta ja ju som alltid lite annat som
jag inte behöver men bara inte kan låta bli att köpa men jag ska bli bättre på
det, jag lovar! köpte även ett super snyggt nagerlack på åhlens men de
såg förjävligt ut på bild så struntar i det. kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide