hemstudieuppgifter







Hej! sitter nu vid datorn efter en intensiv dag! har arbetat stenhårt här hemma!
vi har nämligen hemstudiedagar ons och tors,
det är det bästa med kunskapsskolan
tror jag! skulle vilja ha det varje vecka men nej de får vi inte :(
men man får njuta av dom gångerna vi har det! våra uppgifter är att göra
startreflektioner och planera lite tills vi åker till Falun v.6!
på bilden ska vi få skapa något i lera från människokroppen
och jag väljer mellan att göra något av de som är på bilderna... va tycker ni?
och sen på syslöjden ska vi sy med lappteknik..
alltså göra typ som ett lapptäcke. tjoho! haha eller inte...
men men och nu det sista och det värsta! på HKK ska vi laga fisktgratäng...
mh min favorit! eller inte! jag hatar fisk och har inte ätigt
det utan att typ spy på 6-7 år.. så vi får väll se hur det går.
ska typ "träna" lite hemma så jag kanske iallafall kan vara i köket.
sen ska vi även göra smoothies som jag äger på!
men nu är jag klar med allt som har med falun att göra så imorn ska jag
jobba lite med stegen och sen ska jag göra någon NO uppgift som handlar om arv
när det gäller personlighet och utseende tror jag... oj va mycket jag skrev nu men
hoppas det inte gör något! vi hörs senare!
glöm inte att slänga in en fråga på frågestunden medans ni kan! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide