tisdag



dagens ute outfit: leggings ellos, jacka mammas jobb, väska barcelona,
halsduk h&m, mössa solo och skor converse.

Hej! är helt slut efter den här dagen.. jag måste nog gå och lägga mig
runt 8 på kvällen för att orka. haha! har försökt kämpat med att göra ett
video inlägg men har inte lyckats ännu.. kanske kommer upp något imorgon! :D
annars har det inte hänt så mycket idag utan skolan rullade på som vanligt och
sen hade vi idrott där vi "dansande" fast det va verkligen inte dans, vi typ kastade
en osynlig boll o grejer.. haha! sen har jag kollat igenom lite bilder från tjejkvällen
som ja var på för nån vecka, fyfan! men nu ska jag inte uttråka er mera kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide