OH NO



HAHA FAIL MED ÖGONBRYNEN!

I lördags när jag sov hos amanda fick vi lite ryck o amanda börja
sminka mig helt galet.. haha sen tog vi bilder o efter de gjorde jag
samma sak på henne o nu skulle jag precis få bilderna o sen missförstod
vi varandra eller ja jag va lite otydlig kanske.. haha
så jag hann bara få typ 5 stycken o den här bilden är tagen efter den
galna sminkningen då amanda bara slängde på lite smink (de såg förjävligt ut)
o sen tog hon värsta kajalen o tryckte ett svart sträck på mina ögonbryn.
haha snyggt! or not men ni får ha det bra så kanske ni får se
hur våra ideér ser ut när vi ska fota någon annan gång. hejdå

dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide