yesterday



Har inga bilder som jag tycker accepteras på denna lilla blogg så får duga men
en ego fin bild från igår.


Hej på er förresten! igår igår igår, vart ska man börja? sovmorgon, skola,
mys och fix hemma hos paulina sen julavslutning. Kort och dålig om jag får
säga det själv förutom Sami som gav gärnet. Creds till dig!
Sen drog jag till Amandas lägenhet och efter ett litet tag kom Edward och
sen rullade Simon, Markus, Axel, Lasse och Manfred in någon timme senare.
Kul som alltid hade vi med pojkarna!
Vaknade upp idag och började röja upp och sen drog jag och Amanada in till
stan för att käka på cupido samt fixa julklappar. Har iallafall haft en väldigt bra
start på lovet! Jag hoppas även ni haft det, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide