welcome my darling



Åh den här dagen har varit toppen! Fjärilar i magen och glada tankar samt
en ny tv och en gitarr som jag sitter och klinkar lite på. Dock är den helt
ostämd osv men jag ska kämpa vidare! Inte någon värsting gitarr men den är
perfekt för lilla mig som bara vill lära mig lite smått för det är coolt att spela..
Jag avgudar dom som kan spela gitarr, de är så jäkla fint och ja en till sak som
jag nog kan hälsa ifrån alla tjejer är att killar som spelar gitarr blir 100 % mer
attraherande! Det är väldigt charmigt. Men sen blev de som sagt en tv med hem
också! Ska ha den på mitt rum och det kommer bli så jäkla awesome!
Sen när jag och mammsen kom hem började vi tapetsera i hallen och jag älskar
det verkligen! Det blev otroligt mycket finare kan jag iallafall säga! Men nu ska
jag ta och sova. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide