stronger



Bilden är tagen av en dålig fotograf vid namnet Simon Eriksson
därför är bilden som den är.

Hej hallå där! Har precis ätigt risgrynsgröt eller tomtegrönt som vissa kallar det för.
Mumsigt såhär på en söndagskväll. Igår chillade jag, Amanada och Simon x2 i
Amanadas lägenhet. Trevligt trevligt
Kollade på film och busade som vanligt, jag vill bara tillägga att jag har världens
bästa vänner. Simon E drog runt 12 tiden tror jag klockan var så då slog vi
på ett avsnitt av Vampire Diaries och sen slocknade vi allihopa.
Vi chillade rätt så länge och Amanada och Simon J sov som stockar till allt för
länge tycker jag. Rastlös blev man ju
Never Back Down fick bli våran underhållning! Vid 5 tog jag och Simon bussen
hemåt och ja nu sitter jag här i brunt hår ska tilläggas. Myser med mig själv
för jag är så snygg och ska nog ladda ner Never Back Down 2. Peace out bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide