natt inlägg







Hej hallå! ögonen är fortfarande öppna och jag är rätt så pigg också.
Kom hem ifrån farmor idag eller ja igår om man ska vara korrekt.
Firade jul där med henne och släkten, alltid lika trevligt eller ja iallafall
nästan men de va väldigt tom och alla minnen ifrån förra året satt
kvar i huvudet. Men men vi åt god mat och sånt där vanligt.
Sov över och ja fullt liv var det i huset eftersom att 3 hundar härjade där.
Farmor skjutsade hem mig senare för att få besöka våran nya lya också
och när hon drog så satta jag och mammsen igång med att måla hallen
och fixa lite där! Men nu sitter jag och myser i sängen och ska väll
snart försöka sova. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide