I'm awsome



Fick bli en sån där tråkig och ful spegelbild från förra veckan som jag egentligen inte
äns tycker om att ta. Men men ibland måste man när mammsen är borta och
ingen jäkla själ kan ta en bild.. Just nu sitter jag med matte papper och känner
FML för de är så jäkla jobbigt. Har gjort klart so:n idag samt 3 startreflektioner
så jag är grymt nöjd men sen kommer jag på att matten ligger och skräpar i ett
hörn och väntar på att tas upp eftersom att de måste vara klart imorgon..
Så ja de är väll bara att sätta igång nu på en gång. Men sen när de är klart
vet jag precis vad som ska få förgylla min torsdagskväll!
Nämligen ett varmt bad med tända ljus och en ansiktsmask.
Jag längtar ju lite faktikst.. men nu måste jag fortsätta! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-17 @ 17:49:18
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide