hela helgen

Fredag:

Paulina följde med mig hem efter skolan och vi mös hos mig, Amanda gjorde
oss sällskap också! Sen drog vi lite spontant in till stan för att dra på en fest
som slutade fort.. haha. Istället tillbringade vi tiden i amandas lägenhet med
lite vänner tills det att sista bussen tiden kom. Åkte tillbaka till Vänge och
träffade pojkarna, hade trevligt som alltid med dom och Paulina fick känna
på hur det är att umgås med vänge gangsters. WOW
Kom hem till mig och vid halv 5 somnade tre super duper snygga tjejer.















Lördag:

Paulina drog hem rätt så tidigt, vid halv 12 tror jag. Sen sov jag och Amanada på ett
tag till och fick lite extra skönhetssömn. Färden fortsatte hem till Amanda och senare
blev vi upphämtade med epan och drog till Manfred. Spenderade kvällen och natten
där helt utan sömn med Amanda, Edward, Manfred och Lasse som dock drog en bit
in på kvällen. Vi kollade på film, hade snöbollskrig, klippte Manfreds hår,
åt mat och massa annat gott och hade det hel enkelt bara väldigt bra!
Dock så fick man igen för det nu då jag är trött som satan eftersom att jag
inte fått någon sömn. Känns som att någon (jag) kommer
vara trött i skolan imorgon.. Men men kul hade vi! :D
















Söndag:

Mammsen kom och hämtade mig och Amanda vid 11 tiden och sen dess har jag varit
hemma och mest tagit det lugnt. Röjt undan i hallen för att imorgon kommer det
några som ska fixa våran hall. Så musklerna har fått arbeta fast att dom har varit
trött som bara den... Ska nog fasktiskt snart ta och sova också. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du ?? :) isf hur mycke o hur ofta?

2011-12-18 @ 22:23:43
Postat av: Theres

Hej! Ja de gör jag ibland, men jag håller mig till en lagom mängd beroende på hur jag känner mig men de händer ibland :) men absolut inte varje helg :)

2011-12-19 @ 15:35:20
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide