dan före doppardan



Godkväll! jag hamnade precis i sängen igen och ska nog snart somna för jag
längtar så mycket till imorgon och om jag sover går blir det morgon mycket fortare!
Jag är ganska smart när jag tänker.
Har som jag skrev tidigare att jag skulle göra kollat på uppesittarkvällen
och spelat bingolotto. Med det gick inte så bra för någon av oss.
Fast det gör det aldrig när man spelar på bingolotto..
Men imorgon ska vi först fira med ungarna här hemma.. under granen är det fullt
med paket! så himla mysigt. Och sen efter det åker vi till Stockholm (utan barnen)
och firar med mina kusiner + moster! Tror det blir en riktigt bra julafton, annorlunda
men riktigt riktigt bra! Godnatt på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide