1 år utan dig





Även fast det är jul och alla är glada och lyckliga så känner jag väldigt mycket
sorg. Iallafall idag den 25/12 då det är 1 år sedan min fina älskade
farfar gick bort. Det är helt otroligt, ett helt år utan dig.. Jag tror inte att
jag riktigt förstått det än. Känns som att du ska vara hemma med farmor
när jag åker dit varje gång men det är du inte. Det är tomt för du är borta.
Jag önskar att du kunde vara här, att du kunde komma tillbaka för att du
var en av mina bästa vänner. Du var den som förstod mig och alltid ville
mitt bästa. Du anar inte hur mycket jag skulle vilja att du kom tillbaka och
att du aldrig skulle ha drabbats av cancer. Vi behöver dig verkligen.
Farmor och jag och resten. Jag älskar dig så himla mycket och är så
lyckligt lottad som fått lära känna dig. Du har lärt mig så mycket i
mitt liv hitills som jag alltid kommer bära med mig och du har alltid fått
mig att le. Jag önskar bara att jag hade fått berätta det här för dig medans
du fortfarande andades. Att du skulle få veta hur tacksam jag är.
Men farfar du är iallafall bäst och jag saknar dig hur mycket som helst.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide