that don´t kill me







Hej! ny duschad efter fotbollsträningen som gick toppen! Dagen har rullat på,
istället för skola var vi på lyssnaängen och hade aktiviteter.
Inte direkt det roligaste men det funkade. Slutade vid halv ett och åkte då
hem för att hämta upp en av mina tre syskon på dagis.
Cyklade med henne hem och hon va så jäkla stolt, fråga mig inte varför men men.
Från och med imorgon kommer skolan rulla på som vanligt.
Pang på med arbete och jobbiga dagar fast som tur är har
man underbara vänner som gör den otroligt rolig! Blablabla har inte så mycket
mer att skriva och outfit bild får ni klara er utan för idag var den verkligen urkass,
kanske för att vi skulle ha aktivitetereller så var det för att jag inte pallade bry mig...
hmmmm
undrar vad som är rätt svar? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide